077-2305121

חלון הראווה של העסק שלכם

אתר תדמית הוא חלון הראווה האינטרנטי של המוצר או השרות אותו אתם מוכרים. אתר תדמית הוא חלק מקידום המכירות וממשיך את הקו שבו עוצבו המסרים השיווקיים במודעות בעיתונים, בפרסום ברדיו ובטלוויזיה, בעיצוב הלוגו, הסלוגן ושאר הסממנים התדמיתיים. לכן גם כדאי לחשוב טוב על עיצוב אתר תדמית. הוא צריך להיות קשור ללוגו ולאופי החברה. אתר תדמית הוא לפעמים חלון הראווה העיקרי לעסקים קטנים, לאנשים שנותנים שרות מסוים, או לעסקים הקשורים למדיה האינטרנטית. לדוגמא – אם תרצו להקים אתר תדמיתי לעסק שלכם סביר להניח שההתרשמות הראשונית שלכם מחברות העוסקות בתחום תהיה דרך אתר התדמית שלהן.

אתר תדמית

איך בונים אתר תדמית שיתאים לצרכים שלכם

אתר תדמית צריך להיות מכוון ליצירת תדמית

עיצוב אתר תדמית יכיל בדרך כלל: דף הבית, אודות, מוצרים, צור קשר – בדומה לאתרי תוכן או אתרי מכירות, אבל האוריינטציה תהיה שיווקית מכירתית. הרעיון מאחורי אתר תדמית הוא לייצר אצל הגולשים תחושות מסויימות בקשר לעסק שלכם. הצלחה של אתר תדמית תימדד על ידי הצגת האתר לגולשים שלא מכירים את העסק והצגת השאלה: מה אתם חושבים על העסק הזה. התשובות צריכות להיות תואמות את התדמית שאתם רוצים לאמץ. למשל “החברה הזו מקצוענית במה שהיא עושה” או “החברה הזו היא גוף בינלאומי המרכז המון ידע”. אלו תדמיות שונות שחברות שונות יאמצו ושהן ירצו כי האתר שלהן יתקשר לגולשים.
ברוב המקרים נעזרים בחברות המתמחות בבניית אתר תדמית. קיימות היום הרבה מאוד אפשרויות של בניית אתר תדמית בתקציבים שונים.

בניית אתר תדמיתי

אם החלטתם לבנות אתר תדמיתי כדאי להתחשב בגורמים הבאים על מנת לבנות אתר שיתאים לצרכים שלכם לאורך זמן:

  •  יעוץ שיווקי – האם לחברה שבונה את האתרים יש מעבר להיבט הטכני גם אפשרות לתת לכם ייעוץ שיווקי בבניית האתר על מנת ליצור אתר תדמית שיקדם אתכם, את העסק ואת המוצר שלכם.
  •  עיצוב אתר תדמית  – ניתן לעצב אתר ייחודי או להשתמש בתבניות מוכנות לבניית האתר. התבניות המוכנות זולות יותר ומכיוון שהן כבר מוכנות בניית האתר תהיה מהירה יותר. בניית אתר תדמיתי ייחודי יקרה יותר אבל אינה מוגבלת מבחינת העיצוב ולכן תיצור ביתר קלות ודיוק את התדמית אותה רציתם. חשוב שתדעו ששתי האפשרויות קיימות ותוכלו לשקול מה מהן עונה על צרכיכם, תקציבכם ומסגרת הזמן שבה אתם רוצה להקים את האתר.
  •  חשוב בגדול  כדאי לבנות אתר שיהיה אפשר להרחיב בעתיד ולהוסיף בו תכנים נוספים. בנוסף כדאי לבחון את האופציה שבה אין הגבלה על מספר הדפים באתר, נפח האחסון ומספר התמונות שאפשר להציג. במידה והאפשרות הבלתי מוגבלת יקרה יותר שקול את נחיצותה עבורכם.
  •  שליטה ובקרה – כדאי לבחון כיצד אתם כבעל האתר מעדכן ומשנה תכנים, האם אתם יכול לעשות זאת כל הזמן או רק בזמנים קבועים, והאם ממשק המשתמש לעדכון האתר ידידותי למשתמש- לדוגמא  לא בכל האתרים אפשר להעלות קבצי וורד או דומים להם לאתר מה שעלול להקשות ולסרבל את ניהול התוכן.
  •  כפתורים נוספים – האם ניתן לשלב בתוך אתר תדמיתי מסחר אלקטרוני, פורומים ופיצ’רים נוספים, והאם הם נחוצים לכם.
  •  תמיכה טכנית – האם החברה שבנתה את אתר התדמית נותנת תמיכה טכנית ותחזוקה שוטפת וכמה זה עולה.
  •  קידום האתר  האם ניתן לכלול בחבילת הקמת האתר גם קידום של האתר במנועי חיפוש והפצתו באתרי אינדקסים פופולאריים.
  •  ניהול האתר – במידה ואתם לא מעוניינים לנהל בעצמכם את האתר, האם ניתן לכלול בבניית ותחזוקת האתר הטכנית גם ניהול של האתר מבחינת תכנים.
  •  תוכן איכותי  נסה לחשוב כיצד תוכלו להעשיר את אתר התדמית שלכם וליצור חוויית גלישה נעימה ומעניינת עבור הלקוח הפוטנציאלי באמצעות הוספת בלוג, ניהול פורום, שאלות ותשובות, המלצות של לקוחות, מאמרים וטיפים. העשרת התוכן תדרוש מכם (או ממנהל התוכן שלכם…) זמן ויצירתיות, וחשוב לעדכן את התוכן באופן סדיר על מנת שלא ייווצר מצב שבו אין רלוונטיות לתוכן באתר מה שעלול להשליך על מהות העסק שלכם. לדוגמא- אתר של קונדיטור ידוע חייב לעדכן את קוראיו במתכון חדשני של עוגת גבינה לקראת שבועות.

     

חשוב מאד להשקיע בעיצוב הלוגו שיופיע באתרכם ואולי אף ליצור לעצמכם מיתוג אישי באינטרנט כדי להעמיק את הקשר שלכם עם הלקוחות

מאמרים נוספים

משרד פרסום

קידום בגוגל כיום

זה לקח כמה שנים טובות, עד שבעלי חברות קטנות וגדולות הבינו שהם חייבים אתר ברשת, וגם לזה היו כמה

מיתוג

בעידן המכירות און ליין- מיתוג חובה!

להערכת מומחי מיתוג הסיבה שבגללה אנשים נוטשים את הקניונים היא בין השאר- כי אין בהם שום חידוש. יש חווית

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי- לקחת סיכונים ולהצליח!

במחקר הזה השתתפו 200 עובדים של גוגל אשר נשאלו על הכישורים והתכונות שלהם ושל עמיתיהם לעבודה. מהתשובות שלהם עלה

הרשמו לניוזלטר

וקבלו בכל שבוע רעיון פרקטי להצלחה שיווקית מהירה

דברו איתנו

מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

logos
logos
logos
logos
logos