שיווק

הגדלת הצמיחה של העסק וסיכויי ההצלחה באמצעות שיווק נכון, ראייה שיווקית כוללת ותוכנית שיווק אסטרטגית

חשיבה שיווקית נכונה תאפשר לגבש תוכנית שיווק ברורה אשר תוביל את העסק שלכם לצמיחה ושגשוג,  תחדד את הקשר מול הלקוחות ותמצב את העסק בסביבתו באופן שיהלום את מטרותיו ויעדיו. מהו שיווק נכון? כיצד לגבש תוכנית שיווק? אילו צעדים יובילו לחשיפה הטובה ביותר? באילו מדיומים תקשורתיים כדי לעשות שימוש? כל התשובות, כאן באתר.

סקירות עדכניות בנושאי שיווק, שיטות שיווק שונות ואסטרטגיה שיווקית – כל מה שחשוב לכם לדעת

קראו את המאמרים הבאים והכשירו עצמכם להוביל את העסק שלכם לקפיצה הבאה שלו:

  • שיווק באינטרנט –  האינטרנט כבמה לשיווק יעיל ומקיף. האינטרנט הינו קרקע פורייה למהלכי שיווק איכותיים אשר מספק גישה מהירה ופשוטה לקהלים רבים. שימוש נכון במדיום תקשורתי זה יאפשר לך לגבש תוכנית שיווקית ממוקדת ויעילה, לחסוך בעלויות ולקדם את מטרות העסק.

  • שיווק רשתי – מהו שיווק רשתי? כיצד ניתן לעשות בו שימוש על מנת לקדם את העסק? מיהם השחקנים הנוספים שיש לקחת בחשבון? השלבים בבניית פעילות המבוססת על שיווק רשתי.

  • שיווק בפורומים – איך להשתמש בפורומים ככלי שיווקי? רשימת המלצות כיצד יש לנהוג במסגרת פורומים על מנת לגייס אהדה ולעודד והצלחה וכן זירות פורומים מובילות.

  • חתימה שיווקית במייל – אפשר לשווק את העסק גם בצורה פאסיבית – חתימת המייל שלך ושל עובדייך יכולה לקדם ולשווק את העסק שלך ולהוות במה שיווקית מוצלחת.

  • מהי תקשורת שיווקית – כולנו עושים שימוש רב בתקשורת שיווקית בעסקים ובחיי היום יום, אולם איך עושים זאת טוב יותר ומשיגים יתרון? ניהול נכון של תקשורת שיווקית ובחירת הכלים המתאימים ביותר להעברת מסרים תאפשר השגת יתרון מהותי על פני המתחרים.

הירשמו לניוזלטר ותקבלו בכל שבוע רעיון פרקטי להצלחה שיווקית מהירה

ברור לנו שאתם עסוקים, וגם רוצים לקדם מאוד את הארגון שלכם, לכן יצרנו עבורכם את הניוזלטר השבועי המכיל טיפ קצר בין כמה שורות שידליק לכם רעיון ויקדם את הארגון שלכם. הירשמו עכשיו בתיבת המייל מעלה. לעולם לא נעשה שימוש במייל למעט שליחת טיפים, ההצטרפות וההסרה מהירים ופשוטים. נסו זאת עכשיו

שיווק מוצלח הינו בחירת המוצר המתאים לקהל היעד הרלוונטי כך שייווצר בידול ממתחרים

(כל הזכויות שמורות ©)

המוצר שלכם – בעוד שלחברה מספר מוצרים, יש להתמקד באחד המוצרים על מנת לבנות הצעת ערך מושלמת.
מוצרים מתחרים – מוצרים אלו מהווים תחליפים ישירים / עקיפים למוצר שנבחר לבניית הצעת הערך ללקוח. מידת היותם תחרותיים למוצר שנבחר תיקבע ע"י חישוב גמישות צולבת.
קהל היעד הרלוונטי – על מנת להתאים את המוצר ולבנות הצעת ערך אופטימאלית, יש לבחור מבין קהלי היעד את קהל היעד שיפיק את המירב מהמוצר שנבחר.
marketing_model_l

אם אתם מתלבטים היכן להתחיל, אנו ממליצים לכם לקרוא תחילה את המאמר שיווק באינטרנט

שאלות ותשובות – שיווק
מתי עושים מחקר שוק ואיך?
תשובה: מחקר שוק נועד לספק מידע תומך החלטה אסטרטגית טקטית…
מה זה שיווק חברתי?
תשובה: שיווק חברתי הינו כלי חדש יחסית בעולם השיווק אשר…
יש לי אתר. במה להשקיע בהבאת גולשים או בשיפור פני האתר לגולשים הקיימים?
תשובה: אתה שואל את השאלה הקלאסית של: מה יותר חשוב, טראפיק…
יועץ שיווקי טוב, מה תפקידו ואיך בוחרים?
תשובה: יועץ שיווקי טוב אמור למלא את משבצת סמנכ"ל השיווק…

לכל השאלות והתשובות >>