fa-phone 077-2305142

סרט תדמית יעשה עבורכם את מה שהמצגת לעולם לא תצליח

סרטי תדמית הם דרך ויזואלית להעביר לצופה את החזון, הרעיון, המוצר או החברה. זהו מעין כרטיס ביקור מודרני. בסרט שאורכו הממוצע נע בין 5-20 דקות אתם יכולים להעביר את החזון, המסרים השיווקיים, הרעיונות, וליצור תדמית חיובית אצל הלקוח הבא שלכם. סרטון תדמית עובד מצויין לדוג' בתהליך פרסום בפייסבוק של העסק. הפקת סרט תדמית הנעשה בצורה מקצועית ומסקרנת יכול למשוך תשומת לב רבה יותר וכן לייצר התלהבות ותחושות פסיכולוגיות אחרות שמצגת, הגם עשויה היטב, אינה יכולה לייצר. הפקת סרט תדמית כרוכה בחשיבה, זמן והוצאה כספית גדולה יותר מהכנת מצגת, אבל כשרוצים לשחק במגרש של המקצוענים – השתתפות בכנסים, גיוסי הון משמעותיים, קידום מכירות בקנה מידה גדול כדאי לעצור רגע ולחשוב – אולי כדאי להחליף את המצגת המוכרת ולהציג במקומה סרט תדמית – גלו כיצד עושים זאת.

הפקת סרט תדמית

מה זה סרט תדמית ולמה זה טוב?

קיימים כמה סוגים של סרטי תדמית

  •  הפקת סרטי תדמית לקידום מכירות – סרטים שמטרתם לקדם מכירות של מוצר או שירות, סרט מסוג זה יוצג בתערוכות, כנסים פגישות עסקיות ובאתר האינטרנט של החברה.
  •  הפקת סרטי תדמית לגיוס הון – נפוץ בדרך כלל בגיוסי הון של חברות סטארט-אפ ויציג בדרך כלל את הרעיון היזמי ואת היזמים. במידה והרעיון מורכב ועדיין אין אב טיפוס או גרסת ניסיון, הסרט צריך להיות יצירתי במיוחד.
  •  סרט הדרכה – נועד להדריך ולתת מידע על שימוש במוצר או שירות, הוראות התקנה, אזהרות וטיפים לשימוש בטיחותי ויעיל.
  •  סרטי תדמית לגיוס תרומות – משמש עמותות ומלכ"רים, יציג את חזון הארגון מטרותיו ופועלו. סרטי תדמית מסוג זה בדרך כלל פונים אל הרגש- אף אחד לא נשאר אדיש למבט של הילדה עם כובע הצמר מ"האגודה למלחמה בסרטן".

מתי כדאי לחשוב על הפקת סרטי תדמית

בהתאם למטרה אותה רוצים להשיג:

  •  הקרנה בתערוכות וכנסים.
  •  חלק מפרזנטציה עסקית.
  •  סרטי תדמית ניתן לשלוח בדואר או לצרף כקובץ לדוא"ל ללקוח.
  •  שדרוג אתר אינטרנט באמצעות הוספת סרט תדמית- יש להקפיד שהסרט יהיה באורך של 5 דקות לכל היותר על מנת לא לשעמם ולהכביד. כדאי לתת לגולש אפשרות לדלג על הסרט.
  •  בחירת חברת הפקה שמתאימה לעסק או הארגון אותו אתם מייצג ולתקציב – בחרו בחברה שהיא בעלת ניסיון, התרשמתם לטובה מעבודות שלה, הסרטים שונים ומקוריים ואינם חוזרים על עצמם.
  •  לוח זמנים- סכמו מראש עם חברת ההפקה מהו לוח הזמנים שעל פיו יופק הסרט וודא שהוא מותאם לארגון שלכם הן מבחינת משך הזמן והן מבחינת זמינות האנשים לצילומים וראיונות. ניתן לארגן הפקת סרט תדמית גם בלו"ז צפוף של שבועיים, אבל לצורך עבודה מקיפה ואיכותית נדרש זמן ארוך יותר.
  •  תחקיר – בתחילת תהליך הפקת הסרט כדאי להחליט מהן מטרות הסרט, מיהו קהל היעד אליו הוא מכוון ובאילו הזדמנויות יוקרן הסרט. לאחר מכן כדאי שחברת ההפקה תערוך תחקיר לגבי הארגון, האנשים אותם כדאי לראיין ומה והיכן כדאי לצלם.
  •  אורך הסרט – סרטי תדמית מטרתם להעביר בזמן קצר מסר מסוים לכן אל להם להיות ארוכים מדי (ובכך עלולים להיות משעממים). אורכו של סרטון תדמית ינוע בדרך כלל בין 5-20 דקות.
  •  כתיבת תסריט– על סמך נתוני התחקיר ואורך הסרט עליו הוחלט ייכתב התסריט. התסריט הוא ליבו ועמוד השדרה של סרט תדמית. כדאי לכם כלקוחות להיות מעורבים בשלב הזה על מנת שלא ייווצר מצב בו נעשתה טעות מבחינתכם בשלב זה והיא תיגרר לשלבים מאוחרים יותר של ההפקה בהם יהיה קשה יותר לעשות תיקונים.
  •  זה לא האוסקר – אל תפריזו באמצעים אומנותיים, והקשרים מופשטים- סרטי תדמית מטרתם להעביר מסר מסוים ולא לזכות בפרס ראשון בפסטיבל קאן.
  •  קריינות – קריינות הינה מקצוע ככל המקצועות לכן כדאי לשכור את שירותיו של קריין מקצועי. בגלל אופיים האינפורמטיבי של סרטי תדמית הקריינות מהווה חלק חשוב מהתוצאה הסופית.
  •  מוזיקה – אין הכרח בכתיבת מוזיקה חדשה לסרטון התדמית אבל גם אם נעשה שימוש בשיר מוכר יש צורך לשמור על זכויות היוצרים כחוק.
  •  הכנת המרואיינים – לא כל מנכ"ל של חברה מצליחה הוא מרואיין טבעי, ולא כל עובד בארגון ערוך מבחינה אישית לצילומים. לפני צילום סרט תדמית כדאי לערוך הכנה לכל הנוגעים בדבר, לתת ייעוץ והכוונה בבחירת בגדים, להפיג חששות ולערוך חזרות.
  •  צילום בימוי ועריכה – ככל שההיבטים של הצילום, הבימוי והעריכה יהיו מקצועיים יותר כך תושג תוצאה ברמה גבוהה יותר. בקשו מחברת ההפקה שתתייעץ עמכם כמזמיני סרט תדמית בשלבי העריכה שלא ייווצר מצב שהתוצאה הסופית רחוקה ממה שדמיינתם ומהמטרות שעליהן סרטון התדמית אמור לענות.

קרא גם כיצד לבנות אתר תדמית מרשים וכיצד עושים קמפיין שישפיע לטובה על ביצועי העסק שלכם

מאמרים נוספים

משרד פרסום

קידום בגוגל כיום

זה לקח כמה שנים טובות, עד שבעלי חברות קטנות וגדולות הבינו שהם חייבים אתר ברשת, וגם לזה היו כמה

מיתוג

בעידן המכירות און ליין- מיתוג חובה!

להערכת מומחי מיתוג הסיבה שבגללה אנשים נוטשים את הקניונים היא בין השאר- כי אין בהם שום חידוש. יש חווית

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי- לקחת סיכונים ולהצליח!

במחקר הזה השתתפו 200 עובדים של גוגל אשר נשאלו על הכישורים והתכונות שלהם ושל עמיתיהם לעבודה. מהתשובות שלהם עלה

הרשמו לניוזלטר

וקבלו בכל שבוע רעיון פרקטי להצלחה שיווקית מהירה

דברו איתנו

מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

logos
logos
logos
logos
logos