fa-phone 077-2305142

כללי הזהב לבניית אתר תדמית

תדמית הפכה למילת המפתח בעולם העיסקי של היום. בניית אתר תדמיתי תקבע במידה רבה את הצלחתם העיסקית בעולם האינטרנטי של היום. על מנת לבנות אתר תדמית צריך יותר מעיצוב לוגו ואתר. למעשה, בניית אתר תדמיתי צריכה לגרום ללקוחות שלכם להבין מי אתם ובעיקר מה אתם עושים ואיך אתם עושים את זה. אז איך תבנו אתר תדמית מוצלח? כל התשובות במאמר הבא

בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית צריכה להיעשות מנקודת המבט של הגולשים ולא שלכם

האינטרנט הוא מכרה זהב של הזדמנויות עסקיות, בעיקר למי שמבקש לנצל את הרשת על מנת לעצב תדמיתעיצוב אתר תדמית עשוי להיות נקודת מפתח בבניית התדמית שאתם מבקשים ליצור. אבל על מנת לבנות אתר תדמית עליכם לעשות שימוש ביותר מעיצוב לוגו , גרפיקה או טקסט. ריכזנו עבורכם את כללי הזהב לבניית את תדמית אפקטיבי, שישאיר את הלקוחות באתר שלכם וגם יכניס לכם יותר כסף.

בניית אתר תדמיתי צריכה לגרום לגולש להישאר באתר שלכם

כשמבקרים מגיעים לאתר התדמית שלכם כדאי שיבינו מייד מי אתם ומה אתם עושים, ולמה בכלל כדאי להם להיכנס לאתר. אתרים רבים מאוד מסתתרים מאחורי גרפיקות מושקעות ואנימציות מתוחכמות – אבל מפספסים את כל העניין. הגולש מחפש את ה-"תכל'ס": למה האתר הזה צריך לעניין אותי בכלל. על מנת להשאיר את הגולש באתר נסו להסתכל על האתר שלכם בעיניים של הגולש – מה הדבר הראשון שבולט לעין? האם הטקסטים קריאים במבט ראשון? האם העברו מסר קצר ומשכנע שניתן לקרוא תוך שניות ספורות? לכן, הצעד הראשון של בניית אתר תדמית הוא עיצוב מותאם לגולש ולצרכיו. כך למשל, אפשר לכתוב באופן בולט בעמוד הראשי של אתר הלוואות לרכב "אתר זה מיועד למי שמחפש הלוואות לרכישת רכב". אם מישהו יחפש הלוואות לרכישת רכב המשפט זה ימשוך אותו. מצד שני, אם מישהו מחפש משכנתא, האתר לא יתאים לו.

בנו אתר תדמיתי שעושה שימוש בטקסטים מנצחים

אחת הדרכים היעילות בתהליך בניית אתר תדמית היא לעשות שימוש נבון בטקסטים מנצחים. כתיבה שיווקית עושה את העבודה. יש כבר מי שאמרו שהטקסט באתר הוא לא רק המלך של האתר, אלא הממלכה כולה. לעיתים האתר מוגבל במקום, אך נסו לשלב את הטקסטים הרלוונטיים ביותר והמוכרים ביותר. הסבירו מה אתם מוכרים ולמה כדאי לגולש לקנות מכם. שלבו בטקסטים מילים שהגולש עשוי לכתוב כמילות חיפוש. אם אינכם בטוחים. תוכלו לקרוא עוד על קידום אתרים. לאתר שכתבתם את הטקסטים המנצחים שלכם, גבו אותם בגרפיקה אפקטיבית. הגרפיקה למעשה תקבע את העיצוב הויזואלי של האתר שלכם, ותתמוך בתדמית המוצר או השרות שאתם מספקים. חישבו מה ייצג את המוצר שלכם הכי טוב – האם גרפיקה "רכה" (צורות עגולות, קויים מרוככים וכדומה), או גרפיקה "קשה" (צורות גאומטריות מצולעות, קווים חדים וכדומה). ביחרו את הצבעים בקפידה, נסו לבחור צבעים שובי עין, אך לא צבעים ש-"מוציאים את העיניים".

כשאתם באים לבנות אתר תדמית התמקדו ב-"מה" ולא ב-"מי"

טעות נוספת שאתרים רבים עושים היא התמקדות ב-"מי אנחנו" במקום ב-"מה אנחנו עושים". נכון שהתדמית צריכה להיות קשורה לארגון עצמו, אבל הלקוחות הפוטנציאליים לא קונים את הארגון שלכם, הם קונים את המוצר או השרות שאתם מציעים. לכן, יש לשים לב שהדגש בבניית אתר תדמית יהיה עיצוב תדמית של מה שאתם מנסים למכור ולא עיצוב תדמית לארגון שלכם. לדוגמה, שימו לב מה אומרות שתי הכותרות הבאות: "אתר המרכז לשיפוץ עצמי של רכבים", ו-"כל הטיפים לשיפוץ עצמי של מכוניות". איזה כותרת תמשוך יותר את קהל היעד של האתר (במקרה זה מי שרוצה לשפץ בעצמו את המכונית)? ברור שהכותרת השנייה.

על אתר התדמית שלכם לחשוף את האנשים שמאחורי ולא רק מוצר או שרותים

קל מאוד להפוך כל אתר למקום קר ומנוכר. תנו לאתר שלכם משנה תוקף אנושי – שימו שם ואפילו תמונה של מי שאתם חושבים שייצג את הארגון הכי טוב מול הגולשים. אתרים רבים משתמשים ברשימה של כל נושאי התפקיד בארגון כולל תמונה ואי מייל ליצירת קשר ישירה. אתר ללא כל קשר ישיר לאדם או אנשים שעומדים מאחוריו עלול ליצור תחושה לא נעימה בקרב לקוחות פוטנציאליים – בדיוק כמו להיכנס לחנות ריקה בקניון.

בבואכם לבנות אתר תדמית ולמתג את חברתכם מחדש חשוב מאד לרענן גם את תמהיל השיווק שלכם

מאמרים נוספים

משרד פרסום

קידום בגוגל כיום

זה לקח כמה שנים טובות, עד שבעלי חברות קטנות וגדולות הבינו שהם חייבים אתר ברשת, וגם לזה היו כמה

מיתוג

בעידן המכירות און ליין- מיתוג חובה!

להערכת מומחי מיתוג הסיבה שבגללה אנשים נוטשים את הקניונים היא בין השאר- כי אין בהם שום חידוש. יש חווית

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי- לקחת סיכונים ולהצליח!

במחקר הזה השתתפו 200 עובדים של גוגל אשר נשאלו על הכישורים והתכונות שלהם ושל עמיתיהם לעבודה. מהתשובות שלהם עלה

הרשמו לניוזלטר

וקבלו בכל שבוע רעיון פרקטי להצלחה שיווקית מהירה

דברו איתנו

מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

logos
logos
logos
logos
logos