077-2305142

איך לגרום לכלי התקשורת לסקר את העסק שלכם ולחשוף אותו ללקוחות פוטנציאלים?

אין צורך להעסיק משרד של יחצנים בכדי להופיע בתקשורת (הגם שזה עוזר מאוד, במיוחד למי מאיתנו שהצד התקשורתי אינו הצד החזק שלו), צריך פשוט להכין דף הודעה לעיתונות ולהתחיל להתקשר לכתבים. מרגע שהופעתם במקום אחד, ובהנחה שהצלחתם למצוא משהו מעניין לספר לעיתונאים, מתחיל אפקט של כדור שלג, בו ההופעה התקשורתית שלכם צוברת עוצמה, ואם שיחק לכם המזל, כלי התקשורות יפנו אליכם ולא להיפך.

השגת סיקור תקשורתי בעצמכם

השגת סיקור תקשורתי מצריכה עניין ולא יחצ"ן

השגת סיקור בתקשורת הביניים קלה יותר מבאמצעי התקשורת המובילים

עיתונים ואתרים גדולים וחזקים כמו ידיעות אחרונות –YNET או מעריב- NRG, לא יפרסמו דף הודעה לעיתונות באותה הקלות שיעשו זאת אתרים קטנים יותר. עליכם להציע לכתבים סיפור בלעדי, או מידע שיעניין את הקוראים וגיליתם בסקר לקוחות למשל. אך לפרסומים באתרים הגדולים, יתרון נוסף מעבר ללקוחות הפוטנציאלים שיחשפו למוצר או לשירות שלכם: תופעת כדור השלג. עיתונאים נוהגים לקרוא ידיעות באמצעי תקשורת מקבילים ולצוד סיפורים מעניינים לעצמם. כך למשל כתב רדיו יקרא משהו באינטרנט ויעשה עליו אייטם ברדיו ולהיפך.

ספרו את הסיפור שלכם בראי מה שמעניין את התקשורת

חישבו על העסק שלכם. האם יש לכם מידע שעשוי לעניין את כלי התקשורת? אם לא, נסו להמציא מידע כזה. יש לכם עסק ביתי לסריגת כיפות? הכינו שתי כיפות עם איורי המתמודדים על ראשות העריה/הממשלה/תוכנית הריאליטי העכשווית וספקו נתונים לגבי הביקוש לכיפות שינפקו כותרות דוגמת "ישראל ישראלי מנצח את ירו ירושלמי בגזרת הכיפות", שלחו את המידע הזה למעריב או ידיעות, הם כבר יסתערו על כך בתאווה ויספרו על הביקוש הגואה לכיפות המועמד המוביל בבחירות. כעיקרון התקשורת, מחפשת פחות סיפורים קטנים על עסק לסריגת כיפות חביבות, ויותר סנסציות עסיסיות. מי שיש לו סיפור, יש לו מידע מעניין, כמו חלקים מספר או כתבה שכתב, הרי שאינו נדרש לתעלולים כאלה ויכול לספק "קטעים מהספר" לאמצעי התקשורת. דעו כי גם הסלבריטאים הכי גדולים מתבקשים להתחייב לעיתים בכתבה למוסף סוף השבוע כי בתמורה לחשיפה (שתקדם את הסרט החדש שלהם) הם יידרשו לחשוף את חיי המשפחה. החלק החשוב בכל הסיפור הזה הוא שתבינו כי הדרך להגיע לתקשורת, אינה קשה כפי שמקובל לחשוב. אנדי וורהול אמר כי לכל אחד יש 15 דקות של תהילה, נצלו את 15 הדקות שלכם, בכדי לספר לעולם על העסק שלכם ועל הסיבה שבשלה המאזין/הצופה/הגולש פשוט חייב לבקר אצלכם.

מאמרים נוספים

איך לתת ראיון לתקשורת

מה לומר בראיון טלוויזה או רדיו שייצר אימפקט מיידי

בראיון בטלויזיה או ברדיו יש לכם זמן מועט לייצר אימפקט, כיצד תנצלו אותו ההבדל בין ראיון מוקלט לראיון בשידור

הודעה לעיתונות- דוגמא

הודעה לעיתונות מוצלחת הופכת מידע לאייטם

כיצד תנסחו הודעה לעיתונות שתהפוך לאייטם דוגמא להודעה לעיתונות – מכתב מקדים לעורך ‏18/12/2008 ‏כ"א כסלו תשס"ט  לכבוד דוד

אתרי עיתונים

רשימת אתרי עיתונים, וטלפונים של מערכות עיתונים מובילים בישראל

רשימת עיתונים בישראל מחולקים לפי קטגוריות אתרי עיתונים מרכזיים בישראל עיתון ידיעות אחרונות טלפון במערכת עיתונות של עיתון ידיעות

הרשמו לניוזלטר

וקבלו בכל שבוע רעיון פרקטי להצלחה שיווקית מהירה

דברו איתנו

מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

logos
logos
logos
logos
logos